Training de Comunicare
Aparițiile publice reprezintă cea mai importantă manieră de a transmite principiile, proiectele, ideile forte ale organizației și/sau ale individului. Prin urmare, modul în care transmitem mesajele poate conduce la succes.
Echipa Thoth PR Agency abordează cu foarte multă atenție aparițiile publice ale clientului. Thoth PR Agency organizează sesiuni de pregătire conținând jocuri de rol în care acordăm o mare atenție unor elemente specifice comunicării nonverbale (ton, dicţie, ţinută, poziţionare, elemente de vestimentație), dar și a modului în care sunt transmise mesajele cheie.
În urma acestei analize, echipa Thoth PR Agency recomandă clienților cele mai adecvate abordări vizând îmbunătățirea constantă a comunicării publice.
Reputația și încrederea este esențială, mai ales atunci când este vorba de imaginea organizației tale.
Echipa Thoth PR Agency te va învăța cum să gestionezi imaginea companiei în mediul extern, dar și intern.
Te vom asista în a deprinde rolul pe care un specialist în comunicare îl are într-o situație de criză, cum se realizează o campanie de comunicare și care este cel mai adecvat tip de conținut pentru afacerea ta.
Prin modulele de training derulate de echipa Thoth PR Agency ai posibilitatea:
1. de a înțelege obiectivele și rolul specialistului în comunicare;
2. de a cunoaște care sunt mijloacele și tehnicile prin care poți comunica;
3. de a identifica abilitățile optime pentru a dezvolta și implementa campanii eficiente de comunicare;
4. de a aborda o situație de criză și cum trebuie să o gestionezi astfel încât încrederea și reputația să nu fie alterate;
5. de a alege mesajele și canalele de comunicare;
6. de a utiliza cu succes elemente ce țin de comunicarea non-verbală;
7. de a stăpâni instrumentele procesului de comunicare.
Cu Thoth PR Agency veţi învăţa strategiile necesare pentru a menține reputația și încrederea la un nivel ridicat, dar și mijloacele și tehnicile prin care procesul comunicării să fie adecvat fiecărui grup țintă.
Echipa Thoth PR Agency vă pune la dispoziţie cunoştinţele şi competenţele specifice pentru a atinge succesul în procesul de comunicare al organizației.